HMK 310 LC LR
HIDROMEK, die oplossingen voor verschillende soorten toepassingen vindt, voldoet aan de verwachting van de klanten in dit segment met zijn speciale model HMK 310 LC LR, ontworpen voor slootreiniging en zandsteengroeven. HMK 310 LC LR introduceert innovaties zoals verbeterde prestaties, bedieningsgemak en veelzijdigheid. Het stelt de machinist in staat om perfecte bedieningsmogelijkheden en betrouwbaarheid te hebben en zorgt voor een laag brandstofverbruik, eenvoudig onderhoud en bestuurderscomfort.
Ontwerp bekroonde serie
De H4-serie is de weerspiegeling van het concept “Creating the Operator of HİDROMEK” op de productlijn van HİDROMEK graafmachines. De cabine van de H4-serie, is ontworpen door rekening te houden met het gebruiksgemak en gebruikers de mogelijkheid te bieden hun machines en hun behoeften te personaliseren. Bestuurders kunnen de componenten en alle gebruiksfuncties aanpassen – joystick consoles, bestuurdersstoel en armleuningen naargelang hun werkomstandigheden.
Opera controlesysteem
Sinds de allereerste fase van het ontwerp, is H4 ontwikkeld zodat de gebruiker de machine met een buitengewoon gemak kan bedienen, in een omgeving van totaal comfort, en zich als in zijn eigen kantoor kan voelen. Daarom is H4 voor het eerst in zijn klasse uitgerust met OPERA (HİDROMEK Operator Interface).
Brandstof economie
U kunt meer werk doen en besparen op het brandstofverbruik in elke tank, met de elektronisch geregelde Isuzu-motor en verschillende werk instellingen voor de Kawasaki hydraulische pomp voor alle omstandigheden.
Meer comfort
HIDROMEK creëert een comfortabelere en aangenamere werkomgeving voor de lange werkuren in de cabine, voldoet aan de exacte behoeften van de bestuurder, verhoogt de efficiëntie van de bestuurder en stelt de bestuurder in staat zich op zijn werk te concentreren.
De cabinedeur is groot genoeg om de bestuurder in staat te stellen deze gemakkelijk en voldoende vrije toegangsruimte te geven. Het openen van de voorruit is ontworpen om de bestuurder perfect zicht te geven. Het is mogelijk om de voorruit te openen door deze naar het dak te schuiven. Achterruit kan worden verwijderd en onder de bestuurdersstoel worden bewaard. Andere functies die het comfort van de machinist verbeteren, zijn de ergonomische stoel en de voor console. De standaard bestuurdersstoel van de HMK 310 LC LR kan in 9 verschillende posities worden ingesteld en is ontworpen om de bestuurder in staat te stellen zonder vermoeidheid en comfortabel met hoge prestaties gedurende lange uren te werken. Bovendien kunnen de joystick console en stoel onafhankelijk bewegen, zodat de bestuurder de meest geschikte positie voor zijn lichaamsstructuur kan aanpassen.
De stoel is uitgerust met een veiligheidsgordel voor de veiligheid van de bestuurder. De cabine wordt ondersteund door 6 siliconen viscose bevestigingen die de effecten van geluid, schokken en trillingen dempen, ongeacht de werkomstandigheden van de machine en de optionele bevestiging erop. Ook is een airconditioner inbegrepen in de standaarduitrusting.
Giek, arm en verbindingen
H$-serie graafmachines giek en arm zijn vervaardigd voor maximale prestaties en een lange levensduur. Er zijn verschillende arm- en bakconfiguraties beschikbaar voor verschillende toepassingen.
HİDROMEK Smartlink
De Smartlink die communiceert met het GSM-netwerk, het GPS-volgsysteem zorgt voor het volgen van gegevens, zoals de gebruiksperioden, geografische positie, brandstofverbruikswaarden, onderhoudstijden en foutcodes door de service en de klant via internet. Dit systeem maakt efficiënter gebruik van de machine en servicebeheer mogelijk.
Effectieve klantenondersteuning
Het Service team van Van ’t Hof is opgegroeid in de 24/7 economie van de havens. Hier heeft het service team zich bewezen snel en adequaat voor haar klanten klaar te staan. Met deze service willen we ons ook bewijzen in de wereld van grondverzet, recycling en sloop.
Engine | |
---|---|
Brand | Isuzu |
Model | AH-6HK1X |
Number of cylinders | 6 |
Bore x Stroke | 115 x 125 mm |
Displecement | 7790 cc |
Maksimum Power | 284 HP @ 1900 rpm |
Maksimum Torque | 1136 Nm @ 1500 rpm |
Hydrualic System | |
---|---|
Type | Closed Center System |
Pompa Type | Variable Displecement Piston |
Main Pump Flow Rate | 2 x 290 lt |
Pilot Pump Flow Rate | 28 lt/min |
System Pressure | |
---|---|
Attachment | 330 kgf/cm² |
Power Boost | 350 kgf/cm² |
Travel | 350 kgf/cm² |
Swing | 280 kgf/cm² |
Pilot | 40 kgf/cm² |
Swing | |
---|---|
Type | Axial Piston Hydromotor |
Swing Speed | 9.1 rpm |
Driving Speeds | |
---|---|
Maximum Traction Force | 30.540 kgf |
High Speed | 4.9 km/h |
Low Speed | 2.9 km/h |
Dimensions | |
---|---|
Vertical Operating Height | 21.37 m |
Bom Dimension | 10.9 m |
Middle Arm Dimension | 2.5 m |
Arm Dimension | 6.2 m |
Maximum Attachment Weight | 2.600 kg |
Filling Capacities | |
---|---|
Engine Oil | 36 lt |
Radiator | 39 lt |
Fuel Tank | 555 lt |
Hydrualic Tank | 260 lt |
Hydrualic System | 480 lt |
Swing Reduction | 7.2 lt |
Travel Reduction | 2×10 lt |
Operating Weight | |
---|---|
Standard Machine | 44.500 kg |